E-mail Marketing 101: Cum să Construiești o Listă de E-mailuri și să Crești Vânzările

Mulți nu știu, dar e-mail marketingul este un instrument puternic care nu trebuie să lipsească din arsenalul de marketing. De ce? Pentru că acesta ajuta antreprenorii să-și crească vânzările și să facă banii să curgă ca un izvor nesecat.

Aici, la Magic 5, înțelegem importanța e-mail marketingului pentru creșterea afacerii tale. Așa că ne-am adunat în jurul mesei de vrăji digitale și am pus laolaltă toate trucurile noastre pentru a-ți oferi sfaturi care să-ți aducă rezultate spectaculoase.

 

  1. Învârte bagheta magică

În primul rând, pentru a putea folosi e-mail marketingul trebuie, mai întâi, să atragi atenția oamenilor și să-i faci să vrea să-ți ofere adresa lor de e-mail. 

Ei bine, să fim sinceri, nimeni nu-ți va da adresa doar pentru că ai o privire drăguță sau pentru că ai o personalitate amuzantă. Trebuie să le oferi ceva la schimb! Te poți folosi de conținutul pe care-l oferi, cum ar fi de un ghid util sau poți oferi un cadou, precum un cupon de reducere la prima achiziție. Toate aceste lucruri vor face ca oamenii să fie mai dispuși să-ți ofere adresa de care ai nevoie.

 

  1. Scrie o vrajă puternică

Ai reușit să obții adresa de e-mail a cuiva? Super! Acum vine partea cu adevărat distractivă - să scrii și să trimiți e-mailuri! 

Acordă o mare atenție subiectului, întrucât acesta este cel care  îi atrage pe oameni să-ți deschidă corespondența. Acesta trebuie să fie captivant și intrigant! Iată câteva idei pentru subiectele tale: „Ți-am găsit adresa de e-mail într-un plic misterios...”, „Secretul pentru a face bani în somn” sau „Un unicorn tocmai a dat like paginii tale - află mai multe!”. 

 

  1. Vrăjește-i cu conținut valoros

Ai convins oamenii să-ți deschidă e-mailul. Acum, este momentul să le arăți că fiecare secundă petrecută în fața ecranului, merită! Ai grijă să oferi informații relevante, utile și captivante în fiecare e-mail pe care îl trimiți. Poți împărtăși sfaturi din industria ta, povești de succes ale clienților tăi, evenimente legate de afacere sau diferite oferte. Fă-i pe oameni să se simtă conectați și să înțeleagă că ești acolo pentru a-i ajuta și a le aduce valoare. Cu fiecare e-mail pe care îl trimiți, vei construi relații mai solide și vei crește șansele de a-ți transforma cititorii în clienți entuziaști.

 

  1. Alege momentul potrivit

Un magician iscusit își alege întotdeauna momentul potrivit pentru a-și dezvălui trucurile. În cazul e-mail marketingului, este important să găsești momentul optim din zi pentru a trimite mesajele. 

Unii specialiști ți-ar putea recomanda să încerci să trimiți e-mailuri în diferite momente ale zilei și să urmărești metricile pentru a vedea când primești cele mai bune rezultate. Poți încerca să trimiți e-mailuri dimineața devreme, când oamenii își verifică inbox-ul, sau în timpul pauzei de prânz, când oamenii își verifică telefonul la locul de muncă. Fii flexibil și adaptează-te nevoilor și preferințelor publicului tău.

 

  1. Dezlănțuie magia CTA-ului (Call-to-Action)

Dar, ce urmează să facă oamenii după ce citesc mailul tău? Aici intră în scenă CTA-ul (Call-to-Action), care le indică ce acțiune să întreprindă. 

Pentru a obține rezultatele dorite, CTA-ul trebuie să fie clar și concis! Folosește cuvinte care stârnesc curiozitatea sau care induc o emoție pozitivă, precum „Descoperă acum" sau „Participă la magie". Fă-i pe oameni să zâmbească și să acționeze și vei avea nu doar vânzări prospere, ci și clienți fericiți.

 

Experimentează, inovează și, cel mai important, îndrăznește să fii diferit! Fii mereu deschis să înveți, căci lumea marketingului digital este într-o continuă schimbare și doar cei mai creativi și perseverenți vor reuși să învingă.

Vrei să scoatem mai multe trucuri din pălăria noastră de magicieni? Scrie-ne în formularul de contact!